Solinne 2010.04.12. 21:25

A doboknál...

Mivel én vagyok a legbeszédesebb (mit ad isten, vagy izé) ezért én írok elsőnek az új tagunkról.

Kristófot amellett, hogy idióta (a szó legpozitívabb értelmében, ofkorz) az a szó jellemezné a legjobban, hogy "lelkes". Egyelőre persze, amíg nem ismerjük meg az összes perverziójával, bogarával együtt. Tehát lelkes. Ez megérződik a játékán, azon, ahogy püföli a dobokat, illetve akkor is megfigyelhető, amikor mi már nem bírjuk szusszal a dolgot, ő pedig ezt kikéri magának. :) Nos igen, vén csontok vagyunk. Szóval eddig elmondhatjuk magunkról, hogy nagyon jó és eredményes próbákon vagyunk túl vele, sokat tanult, sokat fejlődött, és új színt vitt bele a zenénkbe. Igaz, hogy egy-két újítását túl radikálisnak gondoltunk, de nagyon sok jó ötlettel dobta fel a régi dalainkat, a Lélekhangba belecsempészett plusz cincuccok például nagyon "wáááwááá"-k. :)

Mit is írjak még?

Ő a "Meztelen dobos" maga, ugyanis mindig vetkőzik, ami nem baj, mert  legalább látszik rajta, hogy dolgozik. Egy virtuális ejnye-bejnye azért jár neki, ugyanis kicsit sokat vártunk rá legutóbb a Jászain. ;) Domci szélárnyékába állt mindenki befele, majd' megfagytunk. Ja, és Domcival ketten kitaláltuk a hasmeghajtású gitártokteniszt. A fantáziátokra bízzuk, azt hiszem, bár gondolkoztunk azon, hogy felvesszük, feltöltjük, megmutatjuk, de akkor mindenkit meg kellene ölni, aki ezt látta...ez meg amellett, hogy törvénytelen, macera is, úgyhogy marad a fanmtázia. :)

Talán még csak annyit írnék, hogy a srác nagyon laza. Oké, hogy iszik, de legalább úgy tud mellette dobolni, mint valami állat. Szóval jó, hogy még egy idiótával gyarapodtunk, így otthonosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://aeternum.blog.hu/api/trackback/id/tr871916076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkSeal 2010.04.13. 17:55:30

A "legbeszédesebb" jelzővel kapcsolatban vitatkozhatnánk :D. Másrészről pedig sajnos itt olyan érdekes függelék-információk nem láttak napvilágot a postodban, mint Kristóf barátunk reggel 10 órás Rock'N'Roll-Rókája az első próbán félig másnapos, félig aznapos állapotban :-).

Solinne 2010.04.13. 18:52:12

erősen gondolkoztam azon, hogy beleírjam-e, de aztán úgy voltam vele, hogy nem égetem szerencsétlent :)

Ilyasviel · http://ilyasviel.blog.hu/ 2010.04.13. 23:38:36

@Solinne: De végül ilyetén formában mégis beírtad...=D

Solinne 2010.04.14. 13:12:54

@Ilyasviel: Miután drága Domci is megtette, már nincs bennem semmilyen bűntudat ezügyben :)

ZombI 2010.04.15. 06:16:22

pfff bazz.... csak nekem nem tetszik? :S furcsa ahogy hozzám álltok de nem meglepő.
a én bejegyzésem is készül...

Solinne 2010.04.15. 14:43:43

@ZombI: személy szerint várom a bejegyzést. én abszolút pozitívan állok hozzád, szerintem a többiek is így vannak vele.
süti beállítások módosítása