Solinne 2010.09.25. 13:00

VörösYuk

Kis fejfájás (sokat ráztam a többiekre, na :) és sok-sok alvás után is úgy gondolom, hogy nem volt teljesen nagy hülyeség a kőkemény szunya előtti utolsó épelméjű gondolatom: kell egy poszt erről a koncertről.

Még ha nem is sikerül posztocskám 6000 karakteresre (1,5sorköz, 12-es betűméret, (TNR), sorkizárt :D), azt remélem minden aeternumista érzi, hogy mennyire jujj-meg-jajj hangulatban íródott, ugyanis ez a koncert felejthetetlen volt szerintem minden bandatag számára. :) Be kell vallanom, hogy össze-vissza bénáztam, meg hasonlók, így nem mondhatom azt, hogy technikailag ez lett volna a legjobb koncert (számomra), viszont a hangulat, aminek ti vagytok a legfőbb komponensei, szóval a feeling (:D) az valami fantasztikus volt. Köszönjük, hogy pörögtetek! Mindig azt vallottam, hogy a közönség és a zenekar között erős a kölcsönhatás, ez tök alap dolog. Ez egy körforgás. De most éreztem először azt, hogy igen: a ti erőtök, hangotok olyan erős volt, hogy átjutott a színpad zajain és erősített minket, energiát adott (Elég fáradt voltam én is pl., de nem tudtam nem ugrálni:). Szóval a csöpögés végén meg is állapíthatjuk: az erő veletek van. ;D Királyak voltatok, de tényleg.

Annak meg külön örülök, hogy az új számunkat (Kéz a kézben) ekkora örömmel fogadtátok. Kicsit kilóg a sorból (milyen sorból? szerintem nincs is sor, minden dal más, de mindegy, ezt a kérdéskört meghagyom a krvaokos, krvasikeres embereknek), de talán éppen ezért szeretjük annyira mi is. :)

Remélem, újra tudunk egy ehhez fogható bulájt csapni a Dürerben, október 15-én. A részleteket majd mindenféle fórumon eljuttatjuk mindenkihez, akihez kell. :D

Na ennyi voltam. Cső.

A bejegyzés trackback címe:

https://aeternum.blog.hu/api/trackback/id/tr882322175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilyasviel · http://ilyasviel.blog.hu/ 2010.09.25. 16:25:42

Azt hiszem rajtam is érezhető volt, mennyire tetszett a móka =P

Ilyasviel · http://ilyasviel.blog.hu/ 2010.09.25. 16:27:04

Ja és a legfőbb: még sok ilyet!

Solinne 2010.09.26. 23:54:09

igyekszünk, szerintem mindannyian ennél csak jobbat szeretnénk nyújtani ez után. :) köszi, hogy ott voltál (már megint, mint mindig :)

ja, és a csendben posztot lájkolóknak is köszönet :)
süti beállítások módosítása