Azon gondolkoztam, hogy tulajdonképpen miért is csináljuk ezt az egészet? Kifejtős lesz, tessék vigyázni.

A BoU a második tehetségkutató, amin részt veszünk. Ez jól van így, hiszen minnél több ember hall minket annál nagyobb az esély arra, hogy valakinek megtetszik a zenénk és esetleg nyomon követi piciny bagázsunk sorsát. Viszont amit már az előtt tudtunk, hogy oda jelentkeztünk volna, az be is igazolódott. Már akkor, az első bulin. Rétegzenét játszunk, olyat, ami jelen pillanatban nem sok embert mozgat meg kishazánkban. Szerintem nem is fog sokkal többet. (Nem egyedi probléma.)Tehát a kérdésre, hogy miért jelentkeztünk a tehetségkutatóra (interjú!) itt leírnám a választ: azon kívül, hogy még anno szerettük volna megváltani a világot, az volt a cél, hogy csináljunk egy-két jó bulit. Mert kell, nem csak "emlékeztető injekció" szinten, hogy tudja a nép, kik is vagyunk. Nekünk is szükségünk van rá. Nekem a legelső ilyen bulinkról az maradt meg, amikor Windnek húrja szakadt és Domci beindította a Vándorok nem egészen folkos verzióját (:)), hadd szóljon. A villámhúrcsere után pedig újra dübörgött az Aeternum. A csajok pedig az első sorban legyezgették a banda hímnemű,  pengetős szekcióját (irigykedtem, engem senki sem kényeztetett!).  

Nagyon jó volt az a buli is, reméljük, hogy a Battle of Universities is jól fog elsülni. Ehhez a megmérettetéshez már tényleg úgy állunk hozzá, mintha nem is egy versenyről lenne szó. Tulajdonképpen tényleg nem az szerintem, hiszen ahhoz kellenének kategóriák (nyilván nehéz dobozolni a zenét, így érthető, hogy nincsenek), viszont ezek híján nehéz a választás ennyi banda közül. Vegyük az Eclectyca zenekart példának! Nagyon "okos" zenét játszanak, pontosak voltak és jól szólt a dolog, de egy olyan zenét nehéz például a miénkkel összehasonlítani, mert máshol vannak a hangsúlyok. Nem is tudom igazán behatárolni az ő műfajukat sem, így a nevük is értelmet nyer. :)

Itt jegyezném meg, hogy az elődöntőn -én legalábbis- az esélytelenek nyugalmával álltam színpadra több okból is. A fejemben a "rétegzene" szó dübörgött, és az ezzel összekapcsolható esélyek statisztikája. A másik dolog, ami befolyásolt a kedvemben, az volt, hogy utolsóként léptünk fel. Ilyenkor nem csak a közönség fárad el, mi is, főleg, hogy az előttünk játszó bandák buliján természetesen mi is roptuk (nekem meg ott volt az elmaradhatatlan ingázás, persze). Nyilván addigra szomjas lesz az ember és ha így van, hát miért ne igyon (én maradtam a kávé-víz kombónál). A harmadik és egyben legnyomasztóbb dolog az volt, hogy tudtam, tudtuk: a hozott emberek száma (potenciális szavazójelöltek) elég csekély. Érthető, hogy nem mindenki ért rá, ennyi. De a buli akkor is buli, aki volt olyan kitartó, hogy velünk tartott, annak ez jár.

További idegesítő "anyád" tényezők: kontroll zéró, énekből még annyi se hallatszott, amennyi a billentyűből, a zsűri előttem jegyzetelgetett, minden kis mozdulatomat figyelték, (legalábbis ezt éreztem, nyilván nem így volt) ami miatt legszívesebben rájuk borítottam volna az amúgy is funkcióját vesztett ládát..

Nem mondom, hogy száz százalékosan, de nagyrészt elnyomta ezeket az idegesítő tényeket a zene. Az egyik legkedvesebb dalunkkal (és a számomra legnehezebbel), a Lélekhanggal kezdtünk, ami minden negatív gondolatot kivert a fejemből. Persze így újabbaknak teremtett helyet, de ezt egy ideig nem töltötte be semmi rossz. Jól szóltunk, legalábbis így sejtettem. :) A zsűrit is sikerült kiphotoshopolni a képből. Már akkor ömlött mindannyiunkról a víz. Smells like folkmetal. ;D

Sajnos nem tudtuk az egész hozott anyagot eljátszani, leintettek minket..emlékszem a többiek arcára.. Ez a legrosszabb: amikor már belemelegedtél valamibe, és nem fejezheted be. Gondolom nem kell bemutatni az érzést. :) Hát itt is erről volt szó, bár megvolt érte a jutalmunk, ahogy a mesékben. Na, ott kijött az, ami elmaradt, mármint feszültség szinten.

Szóval a lényeg a buli, a hangulat. Szerintem ez vitt minket tovább. És ezért is csináljuk ezt az egészet. Többek között.

A bejegyzés trackback címe:

https://aeternum.blog.hu/api/trackback/id/tr291840261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilyasviel · http://ilyasviel.blog.hu/ 2010.03.15. 14:25:20

Jó volt az a móka, de aztán pénteken is tessék ám odacsapni!

DarkSeal 2010.03.15. 23:45:18

Mindannyiunk kedvenc Noyája most lelőtte az interjú jelentős részét :P :D. (najó, azért a kedves olvasóknak nem-elrettentésére mondom, hogy ez nem teljesen igaz, csak afféle nem-költői túlzás :D)

Solinne 2010.03.16. 14:20:45

@DarkSeal: Kedves Domci! Miről beszélsz? :) Hiszen az interjú jelentős részéről csak kis részben beszéltem (u-val kezdődik :D...)
süti beállítások módosítása