Wind Aeternum 2010.03.10. 15:04

Interjú

Enyhe késéssel, de írok a szombati történtekről...;)

A jó hangulatú és eredményes próba után a Mammut felé vettük az irányt, találkoztunk Sullivannel (alias Mikula Tamás), és megcsináltuk a várva várt interjút. Személy szerint kicsit lámpalázas voltam a diktafon miatt, ha egyszer a sajtónak kell majd nyilatkoznunk mondjuk egy koncert után, biztosan Seal lesz a szószólónk: szokásos modorában, gördülékenyen felelt a kérdésekre, utólag is pacsi neki;-).

A diktafon összesen 18 percig ment, ezután kicsit lazább hangvételű beszélgetés vette kezdetét, főként "szakmai" témákról, legalábbis ami az asztal Sullivanhez közelebbi oldalát illeti. Tanulságos és szórakoztató volt, fogyott közben a sör-cigi kombó, már ami minket illet, Sullivan kicsit kómás volt, feltehetőleg az előző nap estéjének köszönhetően...:D

Délután öt körül végül távozott mindenki, Flammel az éjszakát Tatabányán töltöttük, folytatva a laza ivászatot. Fogadalmam miatt eléggé sokat bagóztam, vasárnap délutánig elfogyott két doboz cigim...azóta egy kezemen meg tudom számolni, hányat szívtam el...Nem kattogok picit sem...:D

 

A 19-ei koncert plakátja: http://www.heavymetal.hu/images/pic/0/15771_7.jpg  (csak hogy a reklám se maradjun ki:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://aeternum.blog.hu/api/trackback/id/tr831828630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarkSeal 2010.03.13. 17:12:32

Szerintem az együttesen kívül senki nem tud a fogalmadról... "Nincs meg a közös valóságismeretünk" ugyeugye?:-).

Wind Aeternum · http://rockerek.hu/Wind 2010.03.13. 21:03:14

Először is: nem fogalmam, fogadalmam...-.-xD

Másodszor: a szövegkörnyezetből ki lehet találni szerintem, de javítsatok ki, ha tévedek...:P

DarkSeal 2010.03.13. 22:37:40

uhh tényleg, elírtam...:-) na most jól lebőgtem :D
süti beállítások módosítása